Полное руководство, как стать лучше в dragon ball fighterz

Практика выходит за рамки режима обучения.

Каждый, кто имеет опыт участия в сообществе файтингов (FGC) или в файтингах в целом, может сказать вам, что тренировочный режим — это, по сути, убежище, а не лаборатория. Причина этого в том, что он существует для проверки и совершенствования способностей, а не для обнаружения новых. На самом деле для этого и нужны настоящие матчи.

Однако существует множество исследований, посвященных тому, чтобы стать лучше в файтингах, а не только в Dragon Ball FighterZ.. Это может показаться некрасивым или обнадеживающим для среднего игрока, но для того, чтобы подняться в рейтинге, игрок должен знать, как играется мета-игра и как можно или нельзя противостоять определенным вариантам.

Существует причина, по которой многие стили файтингов вращаются вокруг таких вещей, как данные кадра, + или –, хитбоксы и другие аспекты

Важно знать эти аспекты, чтобы выжить и стать лучше в игре. По сути, это помогает лучше понять игру

Конечно, игроку не обязательно становиться математиком или ученым, чтобы стать лучше в файтинге. Но это восходит ко второму пункту, сделанному в этом руководстве. Все дело в изучении персонажей и более глубоком понимании игры, а это требует часов времени. Это не произойдет за одну ночь.

Причина, по которой я думаю, что это не поощряется сообществом FGC, заключается в том, что для заинтересованных случайных игроков это может показаться рутиной. Тем не менее, есть способы сохранить такого рода «домашнее задание» игрой, например, проводить товарищеские матчи и тестировать в них новые вещи.

Способ, которым я учился файтингам, заключался в том, что меня били снова и снова и медленно учусь, как противостоять персонажам, которые избивали меня до основания. Это определенно отнимает много времени, но, по крайней мере, я могу похвастаться своей компетентностью в такого рода играх до такой степени, что могу похвастаться своими победами.

Пытайтесь собрать как можно больше сфер Ци

Если в самой «пошаговости» боевой системы нет ничего нового, то элемент пазла в каждом ударе персонажа — это что-то новенькое. Перед тем, как ваш персонаж нанесёт удар, вы как игрок должны собрать какое-то количество сфер Ци — особой энергии. Если вы соберете нужное количество нужных сфер, то обычная атака станет куда более мощной суператакой.

Сферы Ци пяти разных цветов расположены в пять рядов. Каждый персонаж получает одну попытку в ход, чтобы собрать эти сферы, начиная с любой сферы в ближайшем ряду. Если при этом рядом есть сферы того же цвета, они будут добавлены к комбинации. Нужно, чтобы эта «цепная реакция» достигла противника.

Сферы Ци важны не только потому, что позволяют совершить суператаку. В любом случае, чем больше вы их соберете, тем больше нанесете урона, даже если этого будет недостаточно, чтобы применить особые эффекты.

Старайтесь собирать сферы Ци того же цвета, что тип персонажа, которым вы сейчас атакуете: они дают в два раза больше Ци. Если вы сделаете все четко и вам немного повезет, то вы сможете обрушить на противника несколько суператак в один ход!

Инициатива побеждает: тактика первого удара

Глубже погружаясь в Dragon Ball FighterZ вы поймете, что игрок, совершивший первую атаку, получает преимущество. Моментально уходя в блок, вы даете противнику подойти к себе и сделать первую цепочку ударов. Проявивший инициативу выигрывает пару секунд, которые сможет потратить на нанесение серии критических ударов. Первый удар — это отличный способ деморализовать оппонента, который поздно собрался с мыслями для атаки.

Если не зарываться в подсчет количества кадров анимации и области действия хитбоксов, то можно прийти к простой идеи, лежащей на поверхности — скорость решает все. Если вы уже в боевой позе, готовые к атаке, а ваш противник только поднимается, то за кем будет первый удар? Ответ очевиден. Быстрое принятие решений — еще один важный критерий успеха на арене.

На момент бета-тестирования Dragon Ball FighterZ можно было заметить, что игроки много времени теряют на такое простое действие, как встать после сильной атаки. Чаще всего после неудачной попытки быстро подняться с колен, бедолаги отправлялись прямиком к ближайшему метеору, находившемуся за пределами уровня.

Вместо бесконечного повторения одних и тех же ошибок, загляните на тренировочную арену. Подумайте, на каких этапах вы теряете скорость. Почему противник успевает набрать полную полоску силы для совершения суперудара. Каждый бой уникален, но ключевые ошибки могут тянуться из матча в матч. Учитесь их замечать.

How to Combo in Dragon Ball FighterZ

Everything in this guide so far looks a lot like Lego bricks that need to be placed into your personal construction — actual game combos. But how to connect them? Hot to move from theory to practice and start combo in DBFZ?

In general, there are three ways to do the magic:

  • Use someone’s pre-made combos;
  • Create combos in your lab of the practice mode;
  • Use the bricks of someone’s combos to create yours in the lab.

Ok, it looks like the third way is the most efficient — you don’t copy something blindly, but also, you don’t spend too much time experimenting.

So, what about getting more substantial “bricks of someone’s combos?” (which are certainly just general examples and should be brought to fighting practice — you know, by you)

The basic manual combo flow is:

5L > 5M > 5H > Super Dash > 5L > 5M > 2H …

You can use here Special to Super

5L > 5M > 5H > Super Dash > 5L > 5M > Special > Super

An example of using Jump Cancel is the following:

5L > 2M > 5M > JC > 5L > 5M

5L > 2L > 2M > 5M > JC > 5L > 5M

Extend this JC combo with 2H:

5L > 2L > 2M > 5M > JC > 5L > 5M > 2H > Super Dash > 5L > 5M > JC > 5L > 5M

You can finish this with the Smash effect + Super Move:

5L > 2L > 2M > 5M > JC > L > 5M > 2H > Super Dash > 5L > 5M > JC > 5L > 5M > 5H > Super (or Special)

Heavy after 2H can replace Super Dash — this technique will be performed automatically. For example, you can perform two circles of the basic combo before using the Jump Cancel:

5L > 5M > 2H > H (Super Dash) > 5L > 5M > JC > 5L > 5M > Super (or Special)

Vanish is an effective extension tool to use close to the end of your combos. For example, you can use it after j.236S for Goku Super Saiyan:

… j.236S > Vanish …

Or you can use Vanis conversion after different sorts of combos:

… > Vanish > Dash 2M > 5M >…

Character Tags and Assist Supers

If you hold Assist 1 or Assist 2 during a combo, that assist character will tag in with a Super Dash. Anytime you would normally Super Dash in a combo, you can hold A1 or A2 to have an assist character come in and continue the combo instead. You can also tag into an assist following a Vanish, then continue your combo from there.

Another way to get an assist character in the game is to perform a super move. There are two ways you can do this. If you get to the end of your combo and perform a super move with your point character, you can press A1 or A2 and an assist character will follow the first super move with a super move of their own. After the second super move, you can press the other assist button to add a third super move (assuming you have enough meter). You can even use a level three super move by pressing QCB+A1 or A2, but you can’t follow a level three super move with another super. Keep in mind, not all super moves attack at the same height, so make sure you have a team that synergizes well so all of the super moves hit.

The second way you can get an assist character into a combo is to press HCF+A1 or A2 or HCB+A1 or A2 (for a level three) in the middle of a combo. That’s a full half-circle instead of a quarter-circle, which is what’s normally required for a super move. By using this notation you can tag in an assist character with their super move, without using a super move on your point character.

B-Tier

These fighters are good, but they don’t have the traits to make them shine as much as the others. You’ll still find success when mastering them, but it won’t be as easy as with S or A-tier fighters.

Fighter Description
Trunks Trunks is a mobile character with good gap closers and a variety of mix-ups. His poor defense leaves something to be desired, however. He’s susceptible to combo starters and punishes because his moves take a long time to recover.
Piccolo Piccolo is up there with the tricksters of the roster. His mix-ups can be a nightmare for opponents, leaving him with several openings to follow up on. As good as he is in mix-ups, he’s notoriously bad at the neutral game, which makes him easy to counter especially during the early game. His moves are also resource-heavy, often consuming a meter to string some combos.
Kefla Kefla is a good zoner in a game that doesn’t reward zoners as much. She has excellent frame data and zoning tools that keep the opponent at bay. She has a good neutral game as a result of this. The worst part about her game is defense.
Master Roshi Master Roshi is a good fighter that will surely take a bit of your time to figure out. He may be a bit complicated to play because of his substitutes for dashing. Master Roshi uses Reverse Kamehameha (and hops) instead of dashing, which can be quite hard to grasp, but this gives you an attack that also makes you dash in any direction.   This also comes with weaknesses. Roshi needs great positioning and game knowledge to not be predictable, especially because he lacks the superdash.
SS4 Gogeta Gogeta has powerful combos, a good variety of mix-ups, and an excellent neutral game. Why isn’t he placed higher? Well, that’s because of his awful frame data that forces players to commit moves too much. Because he has poor recovery, Gogeta is easily pressured, especially by the more aggressive fighters in the roster.
Goku Black Goku Black’s beginner-friendly move set adds to his viability as a fighter. He has a solid neutral game that adjusts well when you pin or get pinned by an opponent in the corner. His combo structure may be basic, but it works.
Fused Zamasu Fused Zamasu’s ability to fly freely throughout the match makes him one of the most mobile fighters in the game. This mobility perfectly sets up his excellent combo sequences to pressure the opponent into the corner. Despite these, Zamasu still lacks a decent neutral game to take the upper hand in close fights.
Android 16 Android 16 players need to spend a lot of time practicing if they want to master him. He’s one of the few grapplers in the game and he does his job well. The problem is you have to be familiar with very advanced techniques to utilize his damage potential to the fullest.
Goku (SSGSS) Commonly known as “Blue Goku” in the community, this fighter has air-tight frame data, which makes him very satisfying to play as. To complement his quick moves, he can combo from medium to close range well, so there’s plenty of room to catch your opponent off-guard. The downside to all his tight frames is that you have to execute his combos perfectly to get that high damage output.
Broly Broly is an interesting fighter to play as because he’s a zoner and a grappler. This means that he’ll have good control of the stage because of his varying range of attacks. Broly does suffer from a gigantic hitbox and meter-intensive play, so be careful when picking him.

Vanish

You can extend many combos by using the Vanish ability if you have at least one bar of super meter available. When to use the Vanish does vary a bit from character to character, but a general rule of thumb is to use a Vanish after a special move or Heavy attack. While you can usually only get one wall bounce in a combo, the Vanish wall bounce does not count toward this total. So you can score a wall bounce with a Heavy attack or special move, then get another wall bounce with a Vanish attack.

Depending on the situation, you can usually follow a Vanish with a Super Dash, Dragon Rush (throw), tag, assist, or super move. If you’re still on the ground you can even follow with a full combo. You may need to dash forward a bit depending on your positioning, but since the Vanish will knock the opponent off their feet, you can continue a combo with something as simple as Vanish > Medium > Jump Cancel if you get a wall bounce from the Vanish attack (depends on position and when you use the Vanish in the combo).

Отсутствует DLL-файл или ошибка DLL


«DLL»

DLL-fixer


Ошибка d3dx9_43.dll, xinput1_2.dll,
x3daudio1_7.dll, xrsound.dll и др.

Все ошибки, в названии которых можно увидеть

«d3dx»

,

«xinput»

,

«dxgi»

,

«d3dcompiler»

и

«x3daudio»

лечатся одним и тем
же способом – воспользуйтесь

веб-установщиком исполняемых библиотек DirectX

.

Ошибка
MSVCR120.dll, VCRUNTIME140.dll, runtime-x32.dll и др.

Ошибки с названием

«MSVCR»

или

«RUNTIME»

лечатся установкой
библиотек Microsoft Visual C++ (узнать, какая именно библиотека нужна можно в системных
требованиях).

Избавляемся от ошибки MSVCR140.dll / msvcr120.dll / MSVCR110.dll и
других DLL раз и навсегда

Очень часто стал замечать, что люди плачут об ошибках «запуск программы невозможен, так как
на компьютере отсутствует MSVCR120.dll». Это встречается…

Кому подойдет

Целесообразно использовать Dragon Strike в первую очередь на Дилюке. Также неплохим вариантом является Чун Юнь и Эола. Однако ничто не мешает вам выучить механику и использовать приём на любом другом персонаже, кроме персонажей с катализаторами, луками и одноручными мечами.

Исполнять Dragon Strike можно не только на врагах, а также на деревьях и руде. Овладев таким навыком, фарм руды для вас станет в разы быстрее.

Предупреждение: чтобы выполнить этот приём, вам придётся очень много тренироваться. С первого раза получится мало у кого. Если вы играете с телефона, будет капельку сложнее.

6 Не доверяйте шоу, чтобы найти лучшего бойца

Серия Dragon Ball имеет четкую иерархию власти. Легко увидеть, кто являются величайшими воинами в любой момент времени. В интересах баланса игры (или просто для того, чтобы поиграть с фанатами), разработчики изменили иерархию.

Персонажи, от которых вы ожидаете быть непобедимыми, могут быть низкоуровневыми, а бойцы, которые были практически бесполезны в сериале, могут здесь доминировать. Например, Frieza может иметь угрожающую мощь, чтобы соперничать с богами, но в игре он в основном стеклянная пушка. С другой стороны, Ямча, возможно, самый большой неудачник во франшизе, но FighterZ считает его убийцей с точки зрения контратак. Строго полагаясь на предыдущие знания, вы попадете в неприятности.

Появляется чёрный экран в Dragon Ball FighterZ

  • Драйверы установлены/обновлены, но Dragon Ball FighterZ всё равно отказывается работать
    нормально? Тогда нужно проверить ПО, установлены ли вообще необходимые библиотеки? В
    первую очередь проверьте наличие библиотек

    Microsoft Visual C++

    и

    .Net
    Framework

    , а также наличие «свежего»

    DirectX

    .
  • Если ничего из вышеописанного не дало нужного результата, тогда пора прибегнуть к
    радикальному способу решения проблемы: запускаете Dragon Ball FighterZ и при появлении
    чёрного экрана нажимаете сочетание клавиш «Alt+Enter», чтобы игра переключилась на
    оконный режим. Так, возможно, откроется главное меню игры и удастся определить
    проблема в игре или нет. Если удалось перейти в оконный режим, тогда переходите в
    игровые настройки Dragon Ball FighterZ и меняйте разрешение (часто получается так, что
    несоответствие разрешения игры и рабочего стола приводит к конфликту, из-за которого
    появляется чёрный экран).
  • Причиной этой ошибки также могут послужить различные программы, предназначенные для
    захвата видео и другие приложения, связанные с видеоэффектами. А причина простая –
    появляются конфликты.
  • И напоследок – проблема, вероятнее всего, может быть связана с технической
    составляющей «железа». Видеоадаптер может перегреваться, как и мосты на материнской
    плате, что влечёт за собой уменьшенное энергопотребление видеокарты. Мы не будем
    вдаваться в детальные технические подробности, поэтому просто рекомендуем в
    обязательном порядке почистить свою машину от пыли и также поменять термопасту!

прозябать

Самая сильная форма — Маджин Вегита

Подпись Move — Галик Пистолет, Последняя вспышка, Атака Большого Взрыва

Принадлежность — Z Fighters, Frieza Force (ранее)

Вегета известна как принц Вегета павшей расе сайян. Превращение Вегеты не только в могущественное существо, но и из злодея в героя связано с безупречным повествованием Dragon Ball Z.

Вегета может хорошо бороться с Perfect Cell, несмотря на то, что Cell сильнее его. Он также способен противостоять контролю над разумом Бабиди в роли Маджина Вегета, демонстрируя силу духа.

В то время как Маджин Вегета и Супер Сайян 2 Вегета не могут угнаться за Супер Буу, именно Вегито (слияние с Гоку), наконец, сбивает одного из самых сильных антагонистов серии.

The Simplest Chain

If you are ready to move beyond the auto combos, the game itself will provide you with enough tips (tutorials of the story mode; combo challenge of the practice mode). One of them will be the general sequence for chaining normal attacks:

L > M > H (it can be then followed by S)

For most characters, you cannot change this direction and move from H to M and to L. It is possible to mix crouching and standing attacks. Heavy attacks often cause wall bouncing, so you can extend them with a Super Dash (H+S) and the repetition of the L>M>H pattern.

Unlike the Street Fighter combo system, Dragon Ball FighterZ doesn’t require being very precise in activating the next attack/move in such chains. The game recommends doing that when the current attack lands. In practice, you can often just press buttons one after another and enjoy the spectacular show.

Character Specific Combo Mechanics

  • Android 21
  • Nappa
  • Piccolo
  • Yamcha

While we’re still going through the characters and will update this section as we detail how their combo ability varies from the rest of the cast, some characters have to make adjustments to the general combo flow in order to complete a full combo.

Android 21 – Her aerial Heavy attack does not slam opponents to the ground like most other characters. Because of this she can use Light > Medium > Heavy > Down + Heavy in the air, then follow with Light > Medium > Jump Cancel > Light > Medium > Heavy before going into a special move or super move. If you want to slam the opponent down to the ground, use the Hors d’Oeuvre Stab (QCB+L/M/H).

Piccolo – Unfortunately, Piccolo has to spend meter to knock an opponent down to the ground after an aerial combo, if you want to follow with a super move. First off, his aerial Heavy attack will not slam opponents back to the ground. In addition, while his Light Demon Slicer (QCB+Light) will bring the opponent down to the ground, you can’t follow with a raw super move like most other characters in similar situations. You have to use the Heavy Demon Slicer (QCB+Heavy), which costs one bar of super meter. This will give you the ground slide so you can follow with a super move.

Yamcha – Yamcha’s Heavy attacks do not function the same way as most of the other characters in the game. His normal Heavy attack will not combo if you try Light > Medium > Heavy, so you’ll have to use his Down + Heavy on the ground instead. In the air, his Down + Heavy is a dive kick and will not knock the opponent higher into the air, while his normal aerial Heavy attack won’t knock an opponent back to the ground for any kind of ground slide. Instead, you’ll need to use his Medium or Heavy Wolf Fang Fist: Gale Claws (QCB+M/H) to get a ground slide from an aerial combo.

For more strategies and advice, including the best assists in the game, check out our Dragon Ball FighterZ game hub!

Супер Буу

Самая сильная форма — Super Buu (абсорбированные пикколо и готенкс)

Подпись Move — Шоколадный луч

Принадлежность — NA

Супер Буу, результат употребления Злым Буу хорошего Буу в шоколадной форме, является сильнейшим персонажем в серии Dragon Ball Z. Он обладает огромной силой, которая высвобождается из-за его неконтролируемых припадков гнева.

Супер Буу более развит, чем его предыдущее воплощение, поскольку он обладает большей силой и увеличенными умственными способностями, чем предыдущие формы.

Супер Буу после поглощающие пикколо и готенкс способна легко одолеть Гохана в драке. Силы Супер Буу спровоцировать Гоку и Вегету слиться как Вегито и победить его в почти равномерный боевой.

Watch this video on YouTube

Супер Буу против Мистик Гохан

Почетные упоминания:

В Dragon Ball Z есть три персонажа, которые обладают огромным потенциалом с точки зрения силы, однако они не могут равномерно сражаться с перечисленными персонажами.

Они вырастают и становятся могущественными бойцами в рамках франшизы. Эти персонажи Goten, Kid Trunks и Tien Shinhan.

Автор оригинала Epic Dope

2 просмотра боев

Практический опыт важен для обучения в большинстве ситуаций, но может быть не менее плодотворным сделать шаг назад и посмотреть на вещи с новой точки зрения. По этой причине игроки, желающие улучшить свои навыки, должны стать свидетелем нескольких онлайн-матчей в качестве постороннего наблюдателя.

У опытных онлайн-игроков было достаточно времени, чтобы найти свой ритм со своими любимыми персонажами. Это дает прекрасную возможность увидеть весь потенциал этих бойцов. Подающие надежды участники могут увидеть множество сложных комбинаций, имеющихся в их распоряжении, и увидеть, как лучше всего их использовать. Кроме того, они могут выявить слабые места и научиться противодействовать указанным комбинациям. Это поможет всякий раз, когда новички столкнутся с этими бойцами в будущем.

Dragon Ball FighterZ Trophy Roadmap

  • Estimated trophy difficulty: 5/10 (Depending on personal skill in Ranked Online Matches for the 530,000 BP)
  • Approximate amount of time to platinum: 130-150 hours (farming 20,000,000 Zeni takes 110 hours, all other trophies 20-30 hours)
  • Trophies: 36 (1, 5, 10, 20)
  • Offline Trophies: 25 (0, 4, 7, 14)
  • Online Trophies: 11 (1, 1, 3, 6)
  • Number of missable trophies: 0
  • Glitched trophies: 3 – Arena Enthusiast, Arena Expert, Arena Aficionado (they are obtainable, the just unlock later than they should. Keep playing and they will unlock. It might take 40-50 matches instead of the required 20).
  • Does difficulty affect trophies?: No, but after beating the story for the first time you unlock “Hard Mode” which makes farming money easier.
  • Minimum Playthroughs: 1 Story Playthrough, Beat all 3 Arcade Ladders, and lots of online matches to reach 530,000 BP.

Introduction

Welcome to the Dragon Ball FighterZ Trophy Guide! This is a very easy but time-consuming platinum. The most time-consuming tasks are earning 20 million Zeni (the in-game money) and reaching 530,000 BP through online matches. Be prepared for a long grind! Most of the trophies are self-explanatory. The game takes place in a little hub area from where you can start different modes. Each trophy description includes in what mode the trophy must be done. You will have to play a bit in every mode.

Step 1: Tutorials

Once the game starts you’re greeted with a tutorial quest line. It’s just for going around the map and talking to everybody once. Do that and then head to the practice to do all combat tutorials.

Step 2: Story

Play through all 3 Story Arcs. This will earn you the 3 silver trophies from the story and the ones related to increasing you Link Level (Character Level) to 40. Once Android 21 joins your team in the third story arc, equip the skill “Victory EXP Up” for the remainder of the campaign. Then you’ll easily reach level 40 with her. She’s already level 31 when you unlock her. No need to bother with leveling up other characters before this point.

Step 3: Arcade

After the story, head over to the arcade and play through all 3 normal difficulty arcade paths. They are very quick to do. Each has a different number of fights (3, 5, 7). You must also earn an S-Rank in one Arcade path. The first one is the easiest as it has only 3 matches. Getting 2 S-Ranks and 1 A-Rank guarantees S-Rank in the end. To do this, simply spam combos (don’t press any directional buttons) and finish the match with a Meteor attack. Switch between your teammates regularly ( or ) so nobody’s health depletes entirely.

Step 4: Practice

By now you’ll have a good sense for the game’s controls. Go to the practice and do the 200 combo challenges and other practice trophies. There are 24 characters, each has 10 challenges. So you need 200/240 challenges. This means you can skip all the difficult challenges (#10 of each character)! It’s not that hard to do. Be sure to unlock all characters first so you have more challenges to choose from. 21 characters unlocked from the start and 3 you can unlock through game progression:

  • Android 21: Beat the story
  • Vegeta (SSGSS): Earn 300,000 Zeni or beat Arcade’s Gravity Spaceship Course with A-Rank on hard difficulty
  • Goku (SSGSS): Earn 500,000 Zeni or beat Arcade’s Hyperbolic Time Chamber Course with A-Rank on hard difficulty.

If you get stuck in a combo challenge, you can view a demo in the pause menu.

Step 5: Online

For the online trophies you must play the following matches (just complete them, doesn’t matter if you win or lose):

  • World Match: 20 Ranked Matches
  • World Match: 10 Casual Matches
  • World Match: Earn 530,000 BP
  • Arena Match: 20 Matches
  • Arena Match: 20 Casual Matches

To get 530,000 BP you need to keep playing Ranked World Matches. After ranking up (to about 200,000BP) you will start losing BP when losing a match. Also, when losing against lower-tier players you will lose BP.

Step 6: Farming 20,000,000 Zeni

After doing all other trophies you’ll still be a long way from 20 million Zeni. The fastest way to farm money is to repeat the Story on Hard Difficulty to get the “Victory Zeni Up Lv. 6” skills. You can stack three of these to earn even more Zeni. The Level 6 version is unlocked in the third story Arc on hard difficulty. After beating the story for the first time, you can start over on hard (must play through Story Arc 1 & 2 again). After beating Story Arc 3 you can just keep repeating matches with the Level 6 Victory Zeni Up equipped. You can win matches easily by spamming light attacks ( press ,no directional buttons). It’s a long long grind as you earn only a few thousand Zeni per match.

Рейтинг
( Пока оценок нет )
Editor
Editor/ автор статьи

Давно интересуюсь темой. Мне нравится писать о том, в чём разбираюсь.

Понравилась статья? Поделиться с друзьями:
Клуб GTA
Добавить комментарий

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: